- Pengar tillbaka på din shopping

Pengar tillbaka på din shopping

Jag använder mig av tre olika sidor till min online shopping.
Man får alltså en viss % tillbaka på det man handlar i nätbutiken.
Köpte min iphone via cdon och fick bara där en rätt trevlig återbäring :)
Dessa använder jag mig av:
 
Refunder: En klar fördel är att de har en knapp man kan installera på datorn för att bli påmind när man är på en sida där man kan använda refunder.
 
Bonusbay: Min favorit. Rätt höga återbäringar och blir man värvad till bonusbay får man 50 kr extra direkt man blir medlem.
 
Cashbackshopping: Stort utbud av butiker och lätt att navigera runt på sidan. Här får du 25 kr extra direkt om du blir medlem.



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

freebie.blogg.se

Betalda undersökningar, samlar-kampanjer, gratis varuprover, produkttestare, är några av de saker jag kommer att skriva om här. Häng med och lär dig hur du kan spara en massa pengar.

RSS 2.0